Thinking while doing : explorations in educational design/build / Stephen Verderber, Ted Cavanagh, Arlene Oak (eds.).
Basel : Birkhäuser, [2019]
©2019
380 pages : illustrations (chiefly color), charts, plans, portrait ; 25 cm
The active engagement of architecture students in the design and construction of real projects is today an important dimension at more than 150 universities worldwide. Yet this emerging field continues to suffer from an insubstantial scholarly foundation. An initiative of universities in North America has developed a consistent and innovative practice model, which sets a new standard for this key aspect of education and professional practice.
9783035613384 (hardcover)
3035613389 (hardcover)
Architecture Study and teaching North America.
Architectural design Study and teaching North America.
Architecture students North America.
Architecture Étude et enseignement Amérique du Nord.
Design architectural Étude et enseignement Amérique du Nord.
Étudiants en architecture Amérique du Nord.
Architecture Study and teaching.
Architecture students.
Architectural design Study and teaching.
Architecture.
North America.
Verderber, Stephen, editor.
Cavanagh, Ted, editor.
Oak, Arlene, editor.
Localisation: Bibliothèque main 307123
Cote: BIB 252630
Statut: Disponible
Inscrivez-vous pour recevoir de nos nouvelles
Merci. Vous êtes maintenant abonné. Vous recevrez bientôt nos courriels.
Pour le moment, notre système n’est pas capable de mettre à jour vos préférences. Veuillez réessayer plus tard.
Vous êtes déjà inscrit avec cette adresse électronique. Si vous souhaitez vous inscrire avec une autre adresse, merci de réessayer.
Cete adresse courriel a été définitivement supprimée de notre base de données. Si vous souhaitez vous réabonner avec cette adresse courriel, veuillez contactez-nous
Veuillez, s'il vous plaît, remplir le formulaire ci-dessous pour acheter:
[Title of the book, authors]
ISBN: [ISBN of the book]
Prix [Price of book]
Merci d'avoir passé une commande. Nous vous contacterons sous peu.
Nous ne sommes pas en mesure de traiter votre demande pour le moment. Veuillez réessayer plus tard.