Awotona, Adenrele A.
How the inhabitants of South African townships construe their spatial environment : the relevance of the ecoanalytic method / Adenrele Awotona, Arie Peled, Julian Cooke.
Newcastle upon Tyne, England : University of Newcastle, Centre for Architectural Research and Development Overseas ; Cape Town, South Africa : University of Cape Town, School of Architecture and Planning, 1995.
46 pages : illustrations ; 30 cm
Integration and urbanisation of existing townships in the Republic of South Africa working paper ; no. 6
(pbk.)
1899638104
Community development South Africa.
Urban renewal South Africa.
Rénovation urbaine Afrique du Sud.
Community development.
Urban renewal.
Geography.
Urban, regional and transport planning.
Architecture.
South Africa.
Urban planning & rural planning
Peled, Arie.
Cooke, Julian.
Great Britain. Overseas Development Administration.
University of Newcastle upon Tyne. Centre for Architectural Research and Development Overseas.
University of Cape Town. School of Architecture and Planning.
Integration and urbanisation of existing townships in the Republic of South Africa working paper ; no. 6.
Localisation: Bibliothèque main 300563
Cote: BIB 246760
Statut: Disponible
Inscrivez-vous pour recevoir de nos nouvelles
Merci. Vous êtes maintenant abonné. Vous recevrez bientôt nos courriels.
Pour le moment, notre système n’est pas capable de mettre à jour vos préférences. Veuillez réessayer plus tard.
Vous êtes déjà inscrit avec cette adresse électronique. Si vous souhaitez vous inscrire avec une autre adresse, merci de réessayer.
Cete adresse courriel a été définitivement supprimée de notre base de données. Si vous souhaitez vous réabonner avec cette adresse courriel, veuillez contactez-nous
Veuillez, s'il vous plaît, remplir le formulaire ci-dessous pour acheter:
[Title of the book, authors]
ISBN: [ISBN of the book]
Prix [Price of book]
Merci d'avoir passé une commande. Nous vous contacterons sous peu.
Nous ne sommes pas en mesure de traiter votre demande pour le moment. Veuillez réessayer plus tard.