Educational technology & society : journal of International Forum of Educational Technology & Society and IEEE Learning Technology Task Force.
Palmerston North, N.Z. : International Forum of Educational Technology & Society
1 online resource
It provides information on the issues affecting the developers of educational systems and educators who implement and manage such systems.
1436-4522
1176-3647
Educational technology & society
Institute of Electrical and Electronics Engineers. International Forum of Educational Technology and Society.
Educational technology Periodicals.
Computer-assisted instruction Periodicals.
Komputeryzacja.
Computer-assisted instruction.
Educational technology.
Educational technology society artificial intelligence educators instruction technology culture context performance learning educational systems learning styles knowledge educationalists teachers human computer interaction teacher model
Electronic journals.
Czasopismo pedagogiczne.
Periodicals.
International Forum of Educational Technology & Society.
IEEE Learning Technology Task Force.
Educational technology and society
Educational technology & society journal
Issues from v. 6, no. 2 (July 2003) have title: Journal of educational technology & society
ET & S
Inscrivez-vous pour recevoir de nos nouvelles
Merci. Vous êtes maintenant abonné. Vous recevrez bientôt nos courriels.
Pour le moment, notre système n’est pas capable de mettre à jour vos préférences. Veuillez réessayer plus tard.
Vous êtes déjà inscrit avec cette adresse électronique. Si vous souhaitez vous inscrire avec une autre adresse, merci de réessayer.
Cete adresse courriel a été définitivement supprimée de notre base de données. Si vous souhaitez vous réabonner avec cette adresse courriel, veuillez contactez-nous
Veuillez, s'il vous plaît, remplir le formulaire ci-dessous pour acheter:
[Title of the book, authors]
ISBN: [ISBN of the book]
Prix [Price of book]
Merci d'avoir passé une commande. Nous vous contacterons sous peu.
Nous ne sommes pas en mesure de traiter votre demande pour le moment. Veuillez réessayer plus tard.