Imagery in the 21st century / edited by Oliver Grau with Thomas Veigl.
Cambridge, Mass. : MIT Press, ©2011.
vi, 410 pages, 16 unnumbered pages of plates : illustrations (some color) ; 24 cm
"We are surrounded by images as never before: on Flickr, Facebook, and YouTube; on thousands of television channels; in digital games and virtual worlds; in media art and science. Without new efforts to visualize complex ideas, structures, and systems, today's informatio explosion would be unmanageable. The digital image represents endless options for manipulation; images seem capable of changing interactively or even autonomously. This volume offers systematic and interdisciplinary reflections on these new image worlds and new analytical approaches to the visual"--Jacket.
9780262015721 (hardcover ; alk. paper)
0262015722 (hardcover ; alk. paper)
New media art.
Visual sociology.
Arts médiatiques.
Sociologie visuelle.
Media Studies.
Bild
Medienkunst
Netzkunst
Neue Medien
Visuelle Medien
Interaktive Medien
Wissenschaft
Digitale Medien.
Kunst.
Soziologie.
Grau, Oliver.
Veigl, Thomas.
Imagery in the twenty-first century
Localisation: Bibliothèque main 274892
Cote: BIB 208767
Statut: Disponible
Inscrivez-vous pour recevoir de nos nouvelles
Merci. Vous êtes maintenant abonné. Vous recevrez bientôt nos courriels.
Pour le moment, notre système n’est pas capable de mettre à jour vos préférences. Veuillez réessayer plus tard.
Vous êtes déjà inscrit avec cette adresse électronique. Si vous souhaitez vous inscrire avec une autre adresse, merci de réessayer.
Cete adresse courriel a été définitivement supprimée de notre base de données. Si vous souhaitez vous réabonner avec cette adresse courriel, veuillez contactez-nous
Veuillez, s'il vous plaît, remplir le formulaire ci-dessous pour acheter:
[Title of the book, authors]
ISBN: [ISBN of the book]
Prix [Price of book]
Merci d'avoir passé une commande. Nous vous contacterons sous peu.
Nous ne sommes pas en mesure de traiter votre demande pour le moment. Veuillez réessayer plus tard.