McCracken, Grant, 1951-
Culturematic : how reality TV, John Cheever, a Pie Lab, Julia Child, fantasy football, Burning man, the Ford Fiesta movement, Rube Goldberg, NFL films, Wordle, Two and a half men, a 10,000-year symphony, and ROFLcon memes will help you create and execute breakthrough ideas / Grant McCracken.
Boston, Mass. : Harvard Business Press, ©2012.
291 pages : illustrations ; 22 cm
Provides an experimental approach to innovation, using such popular culture examples as NFL Films, Starbucks, and J. Crew to show how success can be achieved through prototyping and testing.
9781422143292 (alk. paper)
1422143295 (alk. paper)
Management Social aspects.
Popular culture Economic aspects.
Technological innovations.
Creative thinking.
New products.
Diffusion of innovations.
Gestion Aspect social.
Culture populaire Aspect économique.
Innovations.
Innovations Diffusion.
Localisation: Bibliothèque main 278698
Cote: BIB 214318
Statut: Disponible
Inscrivez-vous pour recevoir de nos nouvelles
Merci. Vous êtes maintenant abonné. Vous recevrez bientôt nos courriels.
Pour le moment, notre système n’est pas capable de mettre à jour vos préférences. Veuillez réessayer plus tard.
Vous êtes déjà inscrit avec cette adresse électronique. Si vous souhaitez vous inscrire avec une autre adresse, merci de réessayer.
Cete adresse courriel a été définitivement supprimée de notre base de données. Si vous souhaitez vous réabonner avec cette adresse courriel, veuillez contactez-nous
Veuillez, s'il vous plaît, remplir le formulaire ci-dessous pour acheter:
[Title of the book, authors]
ISBN: [ISBN of the book]
Prix [Price of book]
Merci d'avoir passé une commande. Nous vous contacterons sous peu.
Nous ne sommes pas en mesure de traiter votre demande pour le moment. Veuillez réessayer plus tard.