Educating architects : how tomorrow's practitioners will learn today / edited by Neil Spiller & Nic Clear.
London : Thames & Hudson, [2014].
©2014
352 pages : color illustrations ; 26 cm
Many students come to architecture relatively late in their education, so it is in college where they come into contact with those who will influence their entire careers. Many top schools are run by leading global practitioners, who, some might argue, have more lasting influence as educators than as architects. The wide range of pedagogical philosophies and practical lessons, set out here in specially commissioned essays, creates a fascinating picture of how our ideas and practices of architecture are formed, nurtured and ultimately built for the world to see. Through both the professional and educational experience of the contributors, we discover many unexpected and unorthodox methods for teaching those who will build our world.
9780500343005 (hbk.)
0500343004 (hbk.)
Architecture Study and teaching (Higher)
Schools of architecture.
Écoles d'architecture.
Architecture and Planning.
Architekt
Ausbildung
Architekturstudium
Bouwkunst.
Beroepsopleidingen.
Spiller, Neil, editor.
Clear, Nic, editor.
Localisation: Bibliothèque main 288031
Cote: BIB 229579
Statut: Disponible
Inscrivez-vous pour recevoir de nos nouvelles
Merci. Vous êtes maintenant abonné. Vous recevrez bientôt nos courriels.
Pour le moment, notre système n’est pas capable de mettre à jour vos préférences. Veuillez réessayer plus tard.
Vous êtes déjà inscrit avec cette adresse électronique. Si vous souhaitez vous inscrire avec une autre adresse, merci de réessayer.
Cete adresse courriel a été définitivement supprimée de notre base de données. Si vous souhaitez vous réabonner avec cette adresse courriel, veuillez contactez-nous
Veuillez, s'il vous plaît, remplir le formulaire ci-dessous pour acheter:
[Title of the book, authors]
ISBN: [ISBN of the book]
Prix [Price of book]
Merci d'avoir passé une commande. Nous vous contacterons sous peu.
Nous ne sommes pas en mesure de traiter votre demande pour le moment. Veuillez réessayer plus tard.